torsdag 15 augusti 2013

Klagomål.

Har hört en del klagomål på att jag inte var bloggat på länge..
Jag hade som plan att blogga tills den dag elsa fyllde ett år, och det har jag ju gjort nu.

Dock så vill gärna släkten och vissa vänner fortsätta läsa om vad lilla Elsa och jag har för oss. Därför tänkte jag nu försöka komma igång med bloggningen lagom tills att Elsa ska börja på förskolan imorgon.

Har haft en massa för mig sen sist jag uppdaterade bloggen.. orkar inte gå igenom allt nu. Kan kanske lägga upp en del bilder vid ett senare tillfälle :)

Imorgon kommer ett inlägg om Elsas första dag i sin fina förskola!

1 kommentar:

  1. Tjoho uppdatering!:D Neje inte sluta skriva nu för det! Du kan ju skriva när du har lust ändå ;) Eller så gör du en privat "hålla Sofie uppdaterad bloggen" hehe

    SvaraRadera