tisdag 10 september 2013

Dagarna som gått.

I lördags så kom mina föräldrar hit för att umgås med Elsa en stund. Det gick runt med Elsa och hundarna på söder i en timme innan jag mötte upp dem på fjällgatan där de satt och delade på en glass.

När mina föräldrar begav sig hemåt åkte jag, John, Elsa och Reina hem till Elsas faster Jennifer där vi åt middag. När barnen somnat satte vi oss på balkongen och pratade och drack vin in på småtimmarna.

Söndagen spenderades också med Jennifer. Vi möttes upp vid Nytorget och åt lunch, sen fick barnen leka en stund i lekparken innan de var dags att gå hem för att dega och samla kraft inför ännu en jobb vecka.

Igår kväll kom Elsas farmor hit och sov över. Hon hjälpte oss nämligen med att lämna och hämta Elsa på förskolan idag då jag och John var tvugna att jobba.

Har blivit riktigt bortskämda ikväll och Anki stannar tills imorgon för att hjälpa oss då med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar