tisdag 28 augusti 2012

Nytt

Tänk vad livet har förändrats.. Nu har jag ansvar för någon tills den dag jag dör. 
Det är svårt att förstå att min lilla lilla tjej ska växa upp och i framtiden förhoppningsvis få sin egen familj. Att så mycket har förändrats på relativt kort tid, jag är mamma nu. Jag och John som pratade om att skaffa barn i "framtiden", sen kom framtiden och knackade på dörren tidigare än vad vi hade planerat. Jag har aldrig har varit riktigt så lycklig som jag är nu, som John sa att man kan älska någon på det viset som man älskar sitt barn är svårt att förstå. Det är vårt jobb att skydda henne, ge henne en trygg och bra uppväxt med mycket kärlek. Vi skulle båda ge våra liv för henne! Hon gör vardagen fullständig och vi har båda svårt att tänka oss tillbaka till en vardag då hon inte fanns i våra liv.

Mammas och pappas söta charmtroll <3

1 kommentar:

  1. Hmm, så då har du inget emot att din mamma fortfarande försöker ta ansvar och vill få sin lilla dotter att förstå sin egen potential och våga gå utanför sin komfortabla zon... Väldigt fint skrivet dotra min!

    SvaraRadera