torsdag 8 november 2012

Rensat.

Idag har det varit en lugn men produktiv dag. Jag har varit på promenad med vovven, diskat och så har jag rensat bland alla mina kläder, vilket tog ganska så lång tid. Blev en stor påse med kläder som ska ges bort till någon klädinsamling, och en påse med sommarkläder som jag nu har lagt undan. Riktigt skönt att ha det gjort, nu behöver jag inte tänka på det igen inom en snar framtid. 

John skämde bort mig med att laga middag ikväll och så har vi myst framför en film. 
Elsa ligger äntligen och sover och jag ska snart gå ut med Reina på kvällspromenad, sen ska vi nog också sova. I morgon bär det nämligen av till Västerås för att hälsa på Johns mamma och Åke över helgen. 


1 kommentar:

  1. Vart är fredags rapporten? Nu har vi hittat fram till Campagnilo eller nåt liknande ... Vi har ätit en god middag, farmor fick lite för mycket ben men alla andra var nöjda. Pappa tog alla slattar så inget blev kvar .... Puss, puss från mamma och alla de dina.

    SvaraRadera