lördag 10 november 2012

Världens bästa mamma.

Idag fyller min underbara mamma år! Den unga mormorn börjar bli en gammal mormor :p Mor min har flytt till Italien dagen till ära och en liten fågel skvallrade att de vaknar upp idag med medelhavet utanför fönstret, så jag tror hon kommer få en helt underbar födelsedag.
Älskar dig världens bästa mamma! Njut ordentligt nu så ska jag och Elsa krama på dig när du kommer hem igen.
Se till att din man och dina svärföräldrar skämmer bort dig ordentligt idag, de förtjänar du.
Stort grattis på din dag önskar din bästa dotter, barnbarn och svärson! Anki och Åke hälsar också grattis!


1 kommentar:

  1. Tack min älskling, pappa är mycket stolt över att ha kvittrat och att du har utfört uppdraget med bravur! Har fått en väldigt fin bättre begagnad fickkniv med märke inslagen enligt vår vanliga standard. Nu ska vi äta frukost. Ha en trevlig dag! Puss från mamma

    SvaraRadera