söndag 4 november 2012

Underbar Lördag.

Det har varit en fullspäckad dag idag!
Dagen började med att våran tidigare granne Lotti kom förbi och hälsade på oss en snabbis. På eftermiddagen så vart det födelsedags firande för min kusin Maria på Kungsholmen, sedan åkte en del av släkten vidare till Årsta för att där äta middag på en nepalesisk restaurang som heter Buddha. Var jätte god mat så ska nog allt ta och återvända dit! 
Jag, John och Elsa kom väl hem igen runt 22 och satte oss och mös en stund i soffan framför en film. 

En riktigt bra och trevlig dag/kväll med andra ord, och vår lilla dotter verkar ha tyckt detsamma då hon skrattat och varit jätte glad sedan vi kom hem igen. 
Hon verkar må bra av att det händer mycket runtomkring henne! 

TYVÄRR är min mobilkamera värdelös ibland.. så den enda bild jag kan visa ifrån ikväll är denna dåliga..
Kusinerna Elin och Maria, Jag och Elsa sedan Rebecca som är min kusin Tobbes fru. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar