onsdag 21 november 2012

Trevlig dag.

Lilla Elin har varit här idag, hon kom hit runt kvart i 11 och blev direkt utskickad att gå ut med vovven och köpa lite mjöl haha. Vi har spenderat dagen med att baka cupcakes, lagat lunch, tittat på två filmer, gått en promenad Reina och Elsa och hinkat i oss massa med te. Super dag bra dag med andra ord! 

Verkar som att jag har smittat Elsa.. hon är lite snorig och tycker nästan att hon låter lite hes. Men än så länge är hon glad och snäll så vi hoppas att det fortsätter så och att hon snart slutar att snora. 







2 kommentarer:

  1. och vet du vad jag tror... att du kanske smittade mig! ^^ Jag HOPPAS det i alla fall! För annars kanske ngn av Petterssonarna har smittat mig och då är det ju inte bara en vanlig förkylning på g, utan halsfluss och det verkar jobbigt (farligt att träna med det har jag hört?) hehe.
    Men vi får se. Vaknade bara upp med täppt nästa och lite sträv i halsen.

    Så nu har Elin sett breaking dawn 1? Snart redo för 2an då!! :D

    SvaraRadera
  2. ps. Elin borde skaffa blogg. Vill se bilder på hennes cupcakes! ^^ Hon verkar vara bra på det? haha

    SvaraRadera