måndag 28 januari 2013

Dop och Flytt.

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, men har varit fullt upp här hemma och dessutom så har jag inte haft internet.. men nu så ska det bli som vanligt igen. Varför det har varit så fullt upp beror på att vi nämligen har flyttat :) Vi bor numera en trappa ner i samma hus men har fått en superfin lägenhet som är ca 15 kvadrat större än den vi tidigare hade. Känns helt underbart!! Vi fick nycklarna i onsdags och började flytta in i torsdags. Vi har en heldel kvar som måste göras i den nya lägenheten och dessutom så måste vi städa ut vår gamla lägenhet ordentligt och det ska spacklas och målas över hål där vi haft hyllor.. och vi måste byta vindsförråd.

På söndagen så döptes vår lilla tjej i Sofia kyrkan. Vart en väldigt stressig förmiddag, men allt blev helt underbart fint, min vän Sofie var Elsas gudmor och Elsa skötte sig helt exemplariskt under dopet. Hon fick en även en massa fina paket från släkten.
Var verkligen jättekul att så många ville komma. Och väldigt tråkigt att vi inte kunde få en större lokal så att alla vi ville skulle komma kunde få plats. 

Här kommer några bilder från Elsas fina dop. Hade inga bilder själv så snodde några från Anki som har varit här och hälsat på idag. Tyvärr blev bilderna suddiga när jag skickade över dem till datorn men de får duga så länge!






1 kommentar:

  1. Det var en jätte fin dag tycker jag :D Och jag har mallat runt till varenda ja träffat om att ja e gudmor till en liten Elsa ! hehe

    SvaraRadera