fredag 11 januari 2013

Gravidmagen.

Ibland saknar jag verkligen att vara gravid. 
Var en så otroligt häftig känsla att vänta på barn! Min älskade ballongkula :) 
Jag kommer aldrig glömma den första gången jag kände Elsa sparka! Det bästa jag visste var att ligga och titta och känna när hon rörde runt där inne i magen. Det var också så otroligt spännande att inte veta om det var en liten pojke eller flicka, och det gick inte en dag då man inte funderade på hur den lille skulle se ut.
De sista veckorna längtade man så otroligt mycket efter att få träffa den lilla människan som man burit omkring på i nästan 9 månader. Och det finns inget som kan slå den känslan som när man får hålla i sitt barn för första gången! <3 


3 kommentarer:

  1. Du var så fin så!:)
    Men minst lika fin nu:D

    SvaraRadera
  2. För att inte tala om hur fantastiskt snygg du var med bowlingklotet också :). Tycker att gravida kvinnor är så vackra. Men nu har du lilla dregelmonstret istället, och det är väl inte helt fel det heller ;). Kram på dig!

    SvaraRadera