tisdag 15 januari 2013

Igår.

Hade fullt upp att försöka att få Elsa att somna igår kväll så glömde helt bort att blogga. 

Igår var jag med min vän Sofie som jag inte hade träffat på evigheter. Jag och Elsa följde med henne till universitetet där hon skulle registrera sig för en kurs hon ska gå. Sedan åkte vi till centralen och letade upp ett fik där vi satt och snackade i ca två timmar :) 

Min älskade John kom och hämtade mig och Elsa vid fem, för jag var tvungen att börja med middagen då mina föräldrar skulle komma över och lämna tillbaka vår älskade vovve, och i gentjänst skulle jag bjuda dem på god mat. 
Klockan tickade snabbt iväg och den hann bli halv elva innan de åkte och Elsa somnade inte förrän klockan tolv då hon verkligen är omöjlig att söva dessa dagar.. Min älskade lilla skitunge <3

LILLA JAG OCH MIN SKATT
Tofflan och skitungen <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar