måndag 18 mars 2013

Dålig på att blogga.

Nu har det gått lite för länge sen jag bloggade senast.. Min mobil tar så dåliga bilder så ska försöka fixa en bättre kamera så man kan lägga upp fina bilder på Elsa.

Igår kom vi iaf hem igen till vår lägenhet, känns jätte skönt att vara hemma igen och inte behöva ha alla sina grejer i ikeakassar på golvet :-P och nu så slipper vi även att frysa :-) mina föräldrar har det nämligen väldigt kallt i sin villa.

Har nog haft något att göra varenda dag när vi var borta i Viby. Vart med kompisar och dessutom ordnat en babyshower för min vän Caroline som ska ha barn i slutet på april.
Babyshowern var jätte trevlig och Caroline fick en massa fina saker till sin kommande lilla skatt!

På lördagkvällen så kom mina föräldrar plus min farbror och Sara som varit med dem på skidsemestern hem igen, och John hämtade dem på Arlanda sedan hade vi fixat lite te och fika till dem när de klev innanför dörren :-D

Orkat inte skriva något mer just nu.. och finns inte så mycket mer intressanta saker att berätta om dagarna som gått.

Imorgon blir det iaf en trevlig dag då Elsas farmor kommer på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar