måndag 11 mars 2013

Lunes.

Varit lite dålig uppdatering från min sida.. Men har glömt att ta bilder på vad jag har haft för mig under helgen så därför är det inte lika roligt att blogga :p

I lördags så packade jag, John och Elsa ihop våra saker för att bege oss till Viby där vi ska bo i en vecka för att ta hand om hundarna och passa huset. När vi kom fram var det packning överallt och det såg ut som ett bombnedslag. Mor och far hann iaf mysa en liten stund med Elsa innan John skjusade ut dem till flygplatsen.

Min bror Tim och Carro var här på lördagskvällen och hela söndagen, så vi hade en mysig helg tillsammans. Vi åt god mat, kollade på film och gick ut med hundarna.
På söndagsmorgonen efter att jag suttit uppe med Elsa i några timmar så tog de över och tog hand om henne i några timmar så jag och John kunde få sova ut. Var så skönt att kunna sova lite längre på morgonen! 

Idag så har vi varit på babysim med lillskruttan. Dock blev det en stressig resa dit då trafiken har varit kaos idag, vi som trodde vi var ute i god tid.. Vi kom fram ca 5 min sent så då var det bara att skynda sig att göra i ordning Elsa medan John bytte om. Tror Elsa tyckte att allt gick lite för fort så de första minuterna i vattnet var hon inte lika glad som hon var förra gången hon var på babysim.. Tog en liten stund innan hon började koppla av och plaska lite i vattnet.
Hon är som en liten söt knubbsäl när hon plaskar i poolen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar