fredag 1 mars 2013

Yesterday.

Vaknade upp igår av att min mor kom in med frukost på sängen vid klockan kvart över 6 på morgonen. Elsa låg fortfarande och sov som en stock så vi hann äta frukost och göra oss iordning innan vi väckte lillan och mor min körde in oss till stan för att sedan själv åka iväg till jobbet. När jag och Elsa kom innanför dörren möttes vi av John som fullt påkläd och på väg ut genom dörren för att bege sig till jobbet. Måste säga att han såg riktigt trött ut, tror minsann han passade på att stanna uppe sent eftersom inte jag och Elsa var hemma :p 

Elsa somnade om efter att vi varit hemma i ca en halvtimme sedan sov hon från klockan halv 9 tills halv 11. Så jag hade tid att städa, duscha och göra mig iordning.

John kom hem från jobbet vid klockan 1 för att ta hand om Elsa då jag skulle till sjukgymnasten för att prata lite om hur övningarna har gått och för att få lite nya. Det gick jätte bra och jag ska dit igen om en vecka för uppföljning. 

På eftermiddagen blev det en snabbvisit på IKEA för att köpa en trådback till garderoben i hallen. Så var fullt upp hela dagen igår :)

Glömde helt bort att ta bilder igår så bjuder på en gammal bild på en nyfödd liten Elsa. Då hon bara var ca en halvtimme gammal <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar