onsdag 27 februari 2013

Mormor.

I eftermiddags så kom min mamma förbi och hämtade upp mig och Elsa för att sedan åka iväg och hälsa på min morbror på sjukhuset. Var kul att se att han var så pigg och positiv :)

Efter det åkte vi vidare till Viby där jag, mamma, Elsa och hundarna hade en myskväll. Mamma bjöd på en mycket god Ceasarsallad och ett glas vitt vin. Efter middagen bestämde jag mig för att sova över här så John slapp åka och hämta mig så sent. Elsa har ju en säng här så hon somnade in direkt när vi la ner henne vid klockan 10.

2 kommentarer:

  1. Funderade ett tag på vem din morbror var.. "du har ju ingen morbror? och varför har du inte berättat att din morbror är sjuk?" tills jag kom på att nämnda morbror är min far.. Reptilhjärnan kunde inte omvandla faster och morbror till syskon.. :S
    /Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men elin då haha :p iofs brukar jag ju inte kalla din far för morbror utan kjell men han är ju faktiskt morbror till mig :)

      Radera