torsdag 21 februari 2013

Avlastning.

Eftersom jag är lite halvt handikappad så tog sig min kusin tid att komma hit och ta hand om både mig och Elsa en stund. Elin fixade oss lunch, höll mig lite sällskap, lekte med Elsa och gjorde oss kaffe innan hon begav sig iväg igen. Underbart att få lite avlastning då det börjar värka och bulta i mitt knä när jag använder det mer än jag borde. 
Vår lilla vovve är hos mina föräldrar denna vecka och kommer att stanna där ett litet tag till eftersom John jobbar och jag kan tyvärr inte gå ut och gå med henne. 

Kvällen har varit jobbigare än vanligt.. Elsa som den senaste tiden varit mycket lätt att natta har ikväll varit hemsk. Det har tagit oss lite mer än två timmar att få henne att somna. Så fort vi lagt ner henne i sin egen säng så började hon skrika som en liten kulting.. Fick plocka upp henne igen och lägga oss i soffan tillsammans och myste lite och sjöng lite nattvisor, och sedan gav vi henne lite ersättning. Efter det så somnade hon tillslut i sin egna säng. Nu hoppas jag bara att hon inte vaknar igen. 

Elin försöker lära Elsa lite gangsterstyyle :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar