tisdag 19 februari 2013

Operation.

Vid klockan sju imorse så lämnade jag min dotter och sambo hemma sovandes och begav mig iväg till Sofia hemmet och Capio Artro Clinic för att äntligen få operera mitt knä. 
Måste säga att jag tyckte att det gick relativt snabbt och smidigt och personalen var väldigt trevliga! 
Själva operationen gick mycket fort doktorn sa att det tog ca en halvtimme, men det tog lång tid för mig att vakna upp efteråt. Sov i nästan två timmar och när jag väl kände mig riktigt bra igen så skulle jag gå och sätta på mig mina kläder för att sedan gå och fika.. Fick på mig mina kläder och ringde John för att säga att han skulle åka för att hämta mig snart. Då började jag plötsligt kallsvettas och all färg försvann från mitt ansikte och jag blev yr. En sköterska gick in i omklädningsrummet och sa till mig att gå tillbaka till min säng igen och att jag var tvungen att stanna ett tag till, tills det att jag börjat få tillbaka färgen i ansiktet. Tydligen så hade jag fått ett blodtrycksfall. Stannade i nästan två timmar till innan jag började känna mig som en människa igen.. då kom John och Elsa och hämtade mig och sen har jag mest sovit hela dagen. Får inte använda knät mer än nödvändigt nu och knät ska gärna ligga i högläge, så sängen och jag kommer få tillbringa mycket tid tillsammans det närmsta dagarna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar