fredag 8 februari 2013

BebisTräff.

Idag har vi haft besök av tre stycken söta små damer :) Sofie, Paulina och så söta Agnes som är två veckor yngre än lilla Elsa är det som har varit här och förgyllt våran dag. Var så roligt att se de två sötnosarna spana in varandra och grymta som kultingar och slita och dra i saker <3
Måste verkligen börja ta mig iväg ut med Elsa så hon får träffa andra bebisar och umgås lite, för hon verkade verkligen gilla det. 

På kvällen fick vi fler besökare men denna gång i form av Elsas mormor och morfar som kom hit för att umgås lite med oss och bli bjudna på middag.
Så idag har jag iaf inte haft det tråkigt utan det har istället varit en riktigt bra dag, och det är med ett leende på läpparna som jag går och lägger mig ikväll :) 

AGNES TILL HÖGER PÅ BILDEN ÄR TVÅ VECKOR YNGRE ÄN ELSA,
SKULLE NÄSTAN TRO ATT DET BORDE VARA TVÄRTOM :p

DE SMÅ DAMERNA HAR ROLIGT MED REKLAMEN
ELSA MED SIN GUDMOR SOFIE <3



3 kommentarer:

  1. Det var en mkt trevlig dag =) Och jag hittade min bussremsa idag när jag tog av regnskyddet från vagnen hehe :P

    SvaraRadera
  2. Åh, fina mammor och gudmor! Och friska, glada, gosiga bebisar. Blir avis, får försöka hinna med ett besök innan Etiopien. Kram!

    SvaraRadera