måndag 18 februari 2013

Dagarna som gått.

Har inte orkat blogga de senaste dagarna.. Inte så att jag inte har haft något för mig utan jag har bara varit lite lat av mig :p 

I fredags så hade jag och Elsa besök av en fin liten Elin som kom hit för att umgås lite. Vi gick ut en sväng ner på nytorget och köpte med oss lunch från en mysig liten restaurang som vi hittade där. Var verkligen jätte gott, dock lite väl dyrt men det är överpriser på alla restauranger inne i stan..

På lördagen så fick vi besök från min mor och far som kom hit och tog med sig Reina och Elsa ut på långpromenad på stan och sedan så köpte de med sig sushi från ett nyöppnat litet ställe alldeles i närheten av oss. Riktigt gott var det! En av de bästa sushi ställena som jag har ätit på. Efter maten så dumpade mina föräldrar alla hundarna här för att själva bege sig ut på stan, de skulle se på Rock of Ages och sedan sova på ett hotell vid stureplan. Själva begav vi oss med hundarna hem till mina föräldrars villa för att spendera kvällen där och bara ta det lugnt och mysa.

Söndagen spenderade vi med familjen och hundarna ute i Norrtälje för att kolla på en tomt och en sommarstuga. Var en mycket mysig dag och nu hoppas jag bara att vi tillslut hittar ett ställe som passar oss alla :) Tror att tomten vi tittade på skulle passa oss perfekt, läget var verkligen klockrent! Men skulle det bli den så blir det väldigt mycket jobb som måste göras och det kommer ta väldigt lång tid.

På kvällen när vi kom hem från Norrtälje så lämnade vi lilla Elsa hos Tim, Carro och min mor medan jag, John och min far åkte iväg till Kista för att äta middag och se på bio med Micke och Petra. Vi kollade på den nya Die Hard filmen. En riktig actionfilm, som var riktigt underhållande. Blev en väldigt sen kväll och vi var hemma i lägenheten igen vid 12 på kvällen.

Jag och Carro spanar in en tomt :) 
John och Elsa försvinner iväg i skogen. 
Fikapaus. 






1 kommentar: