måndag 25 februari 2013

Farmor Anki.

Idag har vi haft besök av Elsas farmor som har varit här och hjälpt till med att passa Elsa och dessutom hjälpt oss med tvätten då John har jobbat idag. 
Jag har även varit iväg hos en sjukgymnast idag vid tjärhovsplan. Fick en hel del ny info och en del övningar som jag måste göra hemma för att bygga upp mitt knä igen. Han sa att han ansåg att jag inte skulle kunna gå tillbaka till att vara brevbärare igen för han sa att det skulle förstöra mitt knä igen. Han berättade även att det var minst ett halvår kvar tills det att jag kommer att kunna jogga. För om jag stressade knät och ville göra för mycket så kommer skadan att komma tillbaka. Måste säga att det känns jäkligt jobbigt att det kommer att ta så lång tid tills jag kommer kunna använda mitt knä som vanligt igen.. och måste ringa jobbet och prata med min chef imorgon för att kolla hur det går med att omplacera mig. 

Elsa har äntligen somnat för natten, så nu sitter jag framför tvn med en kopp te och njuter av att ha lite egentid :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar