söndag 10 februari 2013

Familjen.

I eftermiddags så åkte vi ut till mina föräldrar för att umgås lite.
Vi passade på att åka till stinsen en sväng och kolla runt i lite affärer och jag hittade mig två nya bh:ar och sedan lite strumpor till Elsa :)

På kvällen så bjöds det på oxfilé med potatisgratäng och grönpepparsås, det kan inte bli så mycket bättre än så! Tim och Carolina var också där så Elsa var överlycklig över att få hänga med sin morbror och moster. Enda nackdelen nu är att Elsa somnade runt nio hos mina föräldrar och vi åkte hem därifrån vid 11 så nu försöker vi få lillskrutt att somna om igen vilket inte är det lättaste :p Hon har precis ätit igen och jag kan nu höra henne ligga i sin lilla säng och prata med sig själv :) Hon är allt underbar hon vår lilla tjej! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar