tisdag 9 oktober 2012

Middag i Viby.

Elsa sov bra inatt med! Lillan vaknade första gången runt 8, sedan vid 10. Trodde hon skulle äta sedan vakna så vi kunde gå ut en sväng, men lillan sover fortfarande. Så jag trängs här i sängen med Elsa och Reina som kom för att mysa lite. 

Var hemma hos mina fina föräldrar igår kväll och blev bjuden på middag. 
De bjöd på antipasto till förrätt sedan blev det kronärtskocka och de hela avslutades med en underbar bit princesstårta! :) Min fina sambo kom sedan runt elva för att hämta oss. 
Träffar mina föräldrar betydligt mer sedan lilla Elsa kom till världen! 

Min mor är så stolt över att använda hennes komse. 
Samma som hon använde till mig och mina bröder när vi var små. 
Den fungerar fortfarande och Elsa sover väldigt gott!
Efter att jag ammat lillan så fick far min ge liten ersättning. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar