fredag 12 oktober 2012

Vaccination.

Det gick jätte bra på BVC idag! :) Elsa har nu gått upp till den vikten som hon ska ligga på, 5950 gram väger tjockisen nu.

Ursh jag tyckte att det var jobbigt att se dem sätta två sprutor i hennes ben idag. De såg så stora ut i jämförelse med hennes små ben :( Hon var jätte trött lilla Elsa och höll på att somna när vi satt där och pratade så först fick vi väcka henne för att sedan sticka henne i benen.. Hon blev jätte ledsen :( Det var hjärtskärande.. var inte skrik utan gråt och de rann små tårar ner för hennes kinder. John tröstade henne en liten stund och fick henne att lugna ner sig, sedan ammade jag henne sen somnade hon så sött. 

Nu är det iaf bestämt att jag ska fortsätta ge henne ersättning! Eftersom Elsa gått upp bra i vikt nu och vi tycker hon verkar må väldigt bra av det. 
Hon äter ju verkligen som en häst nu lillan :p
De gav oss ett recept för att köpa mer ersättning på apoteket, så det ska bli lite billigare.  

Är verkligen jätte nöjd med våran BVC dom är verkligen duktiga, informativa, och professionella och dessutom väldigt snälla och trevliga. 

Nu ska jag pussa, krama och mysa med min älskade lilla pruttfia! 
Hon ska få massa massa kärlek idag <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar