söndag 7 oktober 2012

Tacos.

Haft en väldigt trevlig kväll idag!
Vi har varit iväg på tacomiddag hos Johns syster Jennifer. Efter middagen så kollade vi på film, vi såg på Rock of Ages. Inte riktigt min typ av film.. Fast ändå rätt så underhållande, mestadels för att Tom Cruise och Alec Baldwin var med i den. Så kommer inte se den igen i den närmaste framtiden..

Lilla Elsa var lite grinig när vi först kom dit, men efter att hon fick äta och sedan sova en liten stund i Jennifers famn så var hon en glad och väldigt pratglad liten dam. Hon har nämligen börjat "prata" mycket nu. Hela ansiktet och tungan kämpar sen kommer det ut massa underbart söta ljud. Hon har "pratat" många gånger tidigare, men aldrig så här mycket som hon börjat med nu. 

Elsa ville sova på ett litet speciellt sätt :)

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Jag heter Caroline och är skribent för tidningen Vi Föräldrar. Jag gillar verkligen din blogg, superfin. Undrar om du eller någon annan du känner (med barn under 2) skulle vilja vara med i en enkät i ett reportage jag ska göra? Det ska handla om hur relationen till ens egen mamma och pappa förändras när man blir förälder. Man kanske tycker olika om något, kanske förväntar sig mer barnvaktstid… lite om hur man pratar kring det och hur man löser det. Skulle du vilja vara med i det reportaget? Maila gärna caroline@mixmedia.se så kan jag berätta mer.

    :-]

    Caroline

    SvaraRadera