måndag 1 oktober 2012

MuminTroll.

Av någon anledning så har jag varit jätte trött de senaste dagarna.. jag vaknar med huvudvärk och är helt slut i hela kroppen. De försvinner oftast efter att jag har varit vaken i ca en timme. Är dock frustrerande att inte förstå vad det beror på, för Elsa sover ändå helt okej på natten.

Åter till idag.. Efter att vi kom tillbaka från vår lilla bilfärd så gick vi ut på en liten promenad tillsammans i vitabergs parken. Reina fick springa av sig lite och Elsa tyckte det var mysigt att vara ute i friska luften.

 Fick nytta av mjölken jag hade pumpade ut idag :) 
Inte den vackraste bilden på mig.. men Elsa ser ut som ett sött litet busigt mumintroll :) 

2 kommentarer:

  1. ett litet mumintroll :)

    SvaraRadera
  2. Åh så det går att pumpa nu? Skönt! sötisen är bara ännu sötare med nappflaskan också! ;D
    /Elin

    SvaraRadera