söndag 21 april 2013

Fullt upp.

I torsdags så tog John, jag, Elsa och Reina vårt pickochpack och begav oss iväg till viby för att vara hundvakt till Idun och Gyda, då min mamma är i Indien och min pappa skulle åka upp till åre för att åka hundsläde med min bror. Dock så kom vi på att vi inte hade några nycklar till huset så vi var tvungna att åka hela vägen till Uppsala och hämta ett par nycklar hos Carolina. Vi passade på att ta en kaffe och umgås en liten stund innan vi var tvungna att bege oss tillbaka till Viby för att ge hundarna mat. 

I fredags eftermiddag/kväll så åkte vi en sväng till Södertälje för att hälsa på min farmor och farfar och för att John skulle visa dem lite markiser och rullgardiner som de vill köpa till sitt vardagsrum. Vi blev bjudna på supergod middag och efterrätt och blev kvar tills relativt sent på kvällen. 

I lördags så kom Johns syster Jennifer hit med sin son Jack och vi har varit ute med hundarna i skogen och hittat på en massa hyss och ätit gott. Jack tyckte det var spännande att leta efter tomtar inne bland alla träden och han var väldigt stolt över att han höll i en "varg" alldeles själv. 

Idag hade jag planerat för att jag skulle ha gått på dop för Lottis lilla dotter men dum som jag är hade jag på något konstigt vänster tagit fel på en dag.. fråga mig inte hur.. men dopet var tydligen igår. Har en inbjudan som det stod den tjugonde på men fick för mig att alla dop var på söndagar så reflekterade inte att den tjugonde var på lördagen. Finns inte så mycket att göra åt det nu, känns dock tråkigt att jag missade det. 

Jag har varit väldigt dålig på att ta bilder de senaste dagarna så snor tre bilder som Jennifer tog på Jack när han var ute med "vargarna".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar