onsdag 10 april 2013

Två Dagar.

I måndags så spenderade jag och Elsa hela eftermiddagen och kvällen med min far :) 
Vi fortsatte letandet efter en ny tjänstebil åt honom. 
Vi provkörde en volvo v70 och en audi a4, men tror att pappa kommer att välja en passat igen, då får han mest bil för pengarna. Innan pappa skjutsade hem mig så bjöd han och mamma mig på pizza och så hann vi med att kolla på en film innan det var dags att bege sig hemåt för Elsa skulle sova för natten.

Igår så hade vi finbesök här hemma :) Sofie kom hit och umgicks med mig, Elsa och Reina. Eftersom det var så fint väder så spenderade vi några timmar utomhus. Köpte lunch på primo ciao ciao och satte oss i parken vid nytorget och njöt!

Klockan 4 igår så hade jag tid hos sjukgymnasten igen, fick en heldel nya övningar och så mätte han hur mycket mer svullet mitt dåliga knä är jämfört med mitt bra knä. 4 cm skiljer det sig mellan mina knän :/ 
Sjukgymnasten vill att jag ska försöka gå dit två gånger i veckan, men vet inte hur vi ska lyckas få ihop det då John brukar jobba fram till fem varje dag. Blir att sätta sig ner och planera och se hur vi kan få ihop det så jag kan komma iväg till sjukgymnasten och försöka att få ordning på mitt knä.

Lilla nappfian <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar