söndag 28 april 2013

Trevlig helg.

Har fastnat hemma hos mina föräldrar i Viby.. Min mamma kom hem idag från Indien, hon har nämligen spenderat två veckor där och jobbat.

Från lördag till söndag så har vi varit hos Anki och Åke och haft det mysigt. Igår blev vi bjudna på trerättersmiddag och en del gott att dricka.
Imorse efter att ha varit uppe en stund med Elsa som vaknade redan vid klockan sex så kom Anki och tog över så vi fick för engångsskull sova ut lite på morgonen. Efter att vi vaknade till liv så gick vi ner på stan en sväng och shoppade lite kläder och ett par skor till Elsa.

Eftersom jag är i Viby nu och inte har min dator med mig så får jag lägga upp bilderna från Västerås imorgon. Har två bilder på mobilen som jag kan bjuda på nu. En bild från promeden vi var på med hundarna för en liten stund sedan, och även en söt bild på en sovandes liten Elsa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar