måndag 22 april 2013

Sötast i Världen.

Idag på förmiddagen så var jag på läkarbesök hos Capio Artro Clinic, de skulle kolla hur mitt knä såg ut och kändes efter operationen. Jag sa att jag fortfarande hade ont i knät och att den enda förbättringen som kommit efter operationen var rörligheten, och knät är ju som de kunde se fortfarande lika svullet.
Doktorn sa dock att de hade tagit bort det som var trasigt i menisken och att han nu inte kunde göra med för han sa att menisken nu var "bra" iaf.
Han tyckte dock att jag skulle gå till vårdcentralen för att de där skulle göra en utredning till varför mitt knä fortfarande är inflammerat och sedan självklart försöka få bort den. (har ätit naproxen mot inflammationen men det har inte blivit bättre).
Det känns lite som att man börjar om på ruta ett nu igen.. Dags att bli runtskickad igen..

Annars så har dagen varit mycket trevlig. Jag, John och Elsa har spenderat förmiddagen ute på vift. Elsa har charmat alla med sina söta grimaser, och hon har varit så glad och busig hela dagen vår lilla skatt. Hon är som ett yrväder som kryper omkring överallt, sätter sig gärna på huk och ställer sig upp mot bord, stolar, väggar och dörrar. När hon inte far runt så ska hon antingen kramas eller sitta och pilla på sina leksaker <3 




1 kommentar: