söndag 7 april 2013

Veckan.

Dags att uppdatera igen då.. Elsa är fortfarande lite hostig så ska titta in på vårdcentralen imorgon för att se om det finns något vi kan göra för henne. Hon har fortfarande ingen feber eller så.

I torsdags så var jag ute på en liten tjejkväll med min mor, min kusin och hennes mamma. Vi gick och åt middag på mamas and tapas och sedan så blev det bio på söderbiografen. Var en mycket trevlig och välbehövlig kväll.

I lördags så bestämde jag mig för att ha en heldag med mina föräldrar, Elsa var självklart också med. Vi började med att gå och äta världens godaste sushi på molinos som ligger på folkungagatan 142. Gå dit och ät kockens val, så får man pröva allt möjligt gott!
Efter lunchen så gick vi en sväng på stan och njöt av det fina vädret, och när vi började bli trötta så begav vi oss till mina föräldrars villa och åt carpaccio, pasta och  sedan en sorbet till efterrätt. Eftersom klockan hann ticka iväg så bestämde jag mig för att sova över. Elsa fick sova inne i mina föräldrars sovrum så jag fick sova ut på morgonen då min mamma var snäll nog att gå upp på morgonen när Elsa vaknade.

Idag så har det också varit fullt upp. Började dagen med att följa med min pappa till volkswagen för att kolla på en ny tjänstebil till honom :) När vi var klara så skjutsade pappa hem oss. Hann byta om och ge Elsa mat innan det var dags att bege sig iväg igen, för Elsas kusin Jack fyller tre år idag så de bjöds på fika och tårta!

Efter en dag med fullt ös så sover Elsa nu för natten och jag ska snart själv också gå och lägga mig då jag är helt slut.. 
Här kommer lite bilder från veckan. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar