tisdag 30 april 2013

Valborg.

Det blev ingen brasa för oss i år..  Vi hade tänkt att kolla på brasan vid hammarbybacken vid 8. Så innan brasan skulle börja så åt vi lite middag här hemma, kollade på game of thrones och sen tog vi en liten powernap.. som bara gjorde oss segare så vi bestämde oss därför att bara stanna hemma och mysa istället.

Livet har ju ändrats på kompis fronten nu när man fått barn, och det visste jag att det skulle göra. Nu för tiden så är det inte ofta som någon hör av sig om man vill följa med ut någonstans eller så. Självklart förstår jag varför men känns ändå liiite tråkigt ibland. Jag själv är ju en sådan där jobbig person som hatar att "ta för mig", jag är dålig på att ta initiativ och så hatar jag att "bjuda in mig själv".. Så brukar inte direkt bli jag som drar igång någonting. Får försöka bli bättre på det så jag kan hitta på något roligt den här våren/sommaren med mina kompisar.

Nog om det! :) Här kommer iaf några söta bilder på vår underbara älskade Elsa från när vi var i Viby i söndags.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar