torsdag 6 september 2012

En bra onsdag.

Hade en jätte trevlig kväll igår!
Elin, Erik, Linnea och Anton kom hit, och hade med sig mat som vi skulle laga. 
Blev fläskfilé fylld med fetaost och soltorkade tomater och till det serverades det klyftpotatis. Riktigt gott! 

Elsa sov igenom hela middagen, tillslut väckte jag faktiskt henne för hon hade sovit i lite mer än två timmar. Ville inte att hon skulle somna för natten då och sedan vara vaken när jag ville sova.. Hon var så trött när jag väckte henne att hon inte ens vart sur, hon satt mest och kollade lite på vilka det var som var där. 
När vi sedan gick och la oss runt 23 så sov hon fram till kvart över 5! 
En bra natt med andra ord. 

                                      Elin & Elsa                                 Anton & Linnea
                                 
Tjockisen.

2 kommentarer:

  1. Det där funkar aldrig med Agnes tyvärr, hon blir helförbannad om jag väcker henne då hon egentligen vill sova och blir inte nöjd förrän hon vyschas till sömns igen :P Hon har ett hett temperament, precis som sin mor ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde Elsa skulle bli skit förbannad har själv jätte dåligt "morgon" humör. haha sådan mor sådan dotter. Min lilla kanske är mer som sin pappa istället :p

      Radera