torsdag 27 september 2012

Tre månader.

Idag blir lillskruttan hela tre månader gammal. 
Tiden flyger iväg när man har en liten en, så det gäller att ta till vara på varje dag.

Svenska sjukhus är väldigt bra måste jag säga, vi blir serverade frukost och fika när vi vill och de kommer så fort man kallar på dem och försöker serva en så gott det bara går. Kan endast klaga på en enda sak.. det är väntetiden. Klockan ett idag har vi fått tid för ultraljud så fram tills dess är det bara att sitta inne på vårt rum och vänta. Tur att min sambo kom hit med min dator igår och att det finns internet här! Nu kan jag sysselsätta mig när Elsa vilar lite :)
Ni får hålla alla tummar och tår att det inte hittar några fel på Elsa! Mycket hellre att det är något fel på mig (min mjölk) än på min underbara lilla dotter.

Elin gjorde detta lilla collage igår på en glad liten Elsa, som inte alls har något
emot att vara på sjukhus!  

1 kommentar:

  1. Jättefina kort som ni tagit på Elsa! Men vem är denna huvudlösa människa som håller i barnet? Kan man få se en bild på mamma Pamina och kusin Elin också? Puss från mamma och faster

    SvaraRadera