tisdag 18 september 2012

Regn.

Det blev ingen härlig promenad runt på söder utan det blev att springa ut på en snabb runda för att kissa hunden då det har regnat en massa i dag.. Min hund gillar inte regn och vattenpölar är det värsta hon vet så hon var glad när promenaden var över, och hon kunde få ligga inne och mysa igen!

Älsklingen min ska iväg på militärövning på onsdag och är borta tills på söndag.. kommer bli tråkigt och jobbigt att vara själv utan honom men jag har ju både Elsa och Reina som sällskap :)

Har haft huvudvärk nästan hela eftermiddagen, och bebis skrik är inte det härligaste att höra då.. Tur för mig att hon inte skriker så ofta :p dock tycker jag att hon har varit lite skrikigare än vanligt idag..
Så här söt har hon varit när hon har varit på bra humör! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar