tisdag 11 september 2012

Reina.

Tänk att Reina varit så liten. Tiden går verkligen fort, i november blir hon 4 år! 
Jag köpte Reina ca 4 månader innan jag träffade John för att jag ville ha en till draghund, dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig och från att bo i hundgård med familjens två siberian huskys så fick hon flytta in till södermalm när jag flyttade in hos John. Det visade sig nämligen att hon var allergisk mot kvalster, och går nu på kortison tabletter och klarar inte riktigt av att bo utomhus längre då vi även måste tvätta hennes päls med ett special shampoo. Men Reina klagar verkligen inte utan hon har blivit en riktig city hund nu för tiden, men hon älskar att vara ute hos mina föräldrar för där hon kan gå in och ut som hon känner för. 

Hon är verkligen världens finaste hund :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar