måndag 24 september 2012

Fina mormor.

Min stackars man kom hem från sin militärövning sjuk igår, så vi har lite sjukstuga här hemma. Försöker ta hand om honom, lilla Elsa och Reina, fast John är rätt så bra på att ta hand om sig själv :p 

Idag är jag jätte trött och mitt huvud värker.. Elsa har varit jätte jobbig och inte alls velat sova i natt. Vi gick och la oss vid elva igår sen vaknade Elsa jätte ledsen och arg vid 12, 1, 2, 5, 7 och 8, sen blev det inte mycket mer sova efter det.. Känner mig nästan som en zombie idag. 

Igår var jag och min mor hemma hos min mormor för att handla lite mat och för att gå på en liten promenad med alla vovvarna ute i blåsten. Var riktigt trevligt att umgås lite med mormor! Har varit dålig på att åka dit och hälsa på.. 

Elsa med sin gammelmormor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar