lördag 1 december 2012

3,5 år.

Förlåt för dålig uppdatering men har tyvärr inte haft någon större lust att blogga.. 
I torsdags hade jag inget speciellt för mig var bara hemma med Elsa och tog det lugnt, gick några promenader och hade en ganska så skön men lite halvt tråkig dag.

I fredags så åkte jag, Elsa och min mamma hem till familjen Ekstrands i Danderyd och åt middag och lagade lussebullar. Var mycket trevligt att träffa mina barndomskompisar Veronica och Sofie, och även  Veronicas store syster som har en dotter som är exakt lika gammal som Elsa :)

Idag firade jag och John 3 och ett halvt år tillsammans det firade vi med att gå ut och äta tillsammans på Sallys i gamla stan. Elsa fick vara hemma med med sin mormor och morfar och allt har gått jätte bra. Är första gången som jag varit borta från Elsa så många timmar sedan hon föddes.. Men det kändes bra att hon var med mina föräldrar så jag och John kunde ägna lite tid till varann.

MIN FINA ÄLSKLING! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar