söndag 16 december 2012

The Hobbit.

Vi var som sagt på bio idag och såg på The Hobbit, som var en riktigt bra film! 
Boken betyder ganska mycket för mig då den har varit en stor del av min barndom eftersom min pappa brukade läsa den för oss och dessutom hitta på lite egna historier utifrån boken. När vi var små och var ute och vandrade uppe i fjällen och vi började bli trötta så fick pappa oss att snabbt glömma bort tröttheten med sin historier om hobbitar, dvärgar, troll, orcher, trollkarlar, alver, prinsar och prinsessor. 
Så var väldigt glad att jag såg den med min fina pappa :) 

Innan vi åkte iväg till bion så lämnade vi av Elsa hemma hos Jennifer. Elsa hade haft det jätte bra där och tydligen skött sig bra, och inte verkat bry sig så mycket om att vi inte var där :p Även om jag bara var borta från henne i 4 timmar så kändes det som en evighet och jag saknade lillskruttan jätte mycket. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar