onsdag 19 december 2012

Livet.

Känns som att tiden bara flyger iväg. Elsa växer och växer och hon gör oss så lyckliga med hennes söta lilla leende och skratt, bara hennes närhet förgyller våra liv! Klart man kan vara trött ibland men så fort hon ler mot en så smälter man och tröttheten är som bortblåst. Det enda som saknas i mitt liv just nu det är att jag önskar att någon som jag känner också hade barn.. att jag hade någon i min närhet som har tid att träffas, och som verkligen kan förstå en. Mina vänner antingen jobbar eller studerar och alla är inte ens i Stockholm, så det är bara lilla jag som är helt ledig och sitter hemma eller är ute på promenad med min lilla plutt.

DET BÄSTA SOM HÄNT MIG! <3

5 kommentarer:

  1. jag är i skolan totalt typ 4h i veckan, det är bara att ringa när du vill ha sällskap hjärtat! :D
    /Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 då ska jag minsann börja göra det!

      Radera
  2. Svar
    1. nja, tror den lille ska komma i april så är ganska så lång tid kvar då är debara två månader kvar tills jag ska börja jobba igen..

      Radera
  3. Ja men jag tänkte inte mest på mamma ledighet! Det är ju ändå en annan sak att umgås med/utan barn sen också ;)

    SvaraRadera