söndag 16 december 2012

Sabado.

..Måste se till att bli bättre på att blogga, får lite klagomål på att det är dålig uppdatering här haha..
Det har varit ganska så lugna dagar här på söder, många promenader med hunden och Elsa och en massa mys och kärlek.

Idag har jag, John och Elsa myst i sängen och kollat på film och imorgon ska Johns syster vara barnvakt i några timmar för att jag, John och mina föräldrar ska gå på bio och se på The Hobbit!

Jag har även fått svar från magnetröntgen som jag var på för mitt knä, jag har tydligen förändringar på både yttre och inre minisken så nu väntar jag på att få en tid för en titthålsoperation.
Hoppas verkligen att det kommer läka fort efter det så jag äntligen kan sluta leva med smärta i mitt knä.. Nu har det snart gått ett år sedan problemen började med mitt knä så är riktigt trött på det nu!


3 kommentarer:

  1. Haha! Trollunge!
    /E

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är miniskerna som krånglar, för de går ju o göra något åt. När jag hade massa knäproblem hittade de inget :S men peppar peppar tids nog blev det bättre och brukar inte känna av så mkt, hade inte ens problem med knäna när jag var gravid :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att ditt blev bra även om det inte kunde hitta något. Ja känns skönt att ha "svar" på det nu, och längtar tills det verkligen börjar att bli bättre! Hoppas det blir mer eller mindre helt återställt!

      Radera