måndag 17 december 2012

Farmor Anki.

Elsas farmor har varit här och hälsat på oss idag. Hon kom hit strax efter elva och stannade fram tills klockan 7, så vi har haft en heldag tillsammans. Vi har lagat mat, myst och varit ute på en promenad. En riktigt bra dag med andra ord. 

Håller på att försöka få Elsa att somna i tid ikväll då vi måste upp relativt tidigt imorgon. Vi ska möta upp mor min inne vid Åhlens klockan 10. Innan dess måste jag ha hunnit packa alla Elsas saker, klätt på henne, matat henne, rastat hunden och gjort mig själv klar också. 




3 kommentarer:

  1. Sitter på min gamla mac o ramlade in på din gamla blogg o sedan in här. Stort jäkla grattis till bebisen! Ville bara mest skriva något, längesen vi hördes av, du ser ut att må bra :) Återigen, stort grattis till dig o John.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Jag mår toppen, livet är väldigt annorlunda nu men helt underbart. Ja var verkligen jätte länge sedan. Tycker det är dags att träffas snart!

      Radera
  2. Ja absolut. Har du samma nummer fortfarande? För har bara ett sparat på min mobil sen läääänge. Jag har annars samma nr så du kan ju slänga iväg ett sms om du har kvar det.

    SvaraRadera