onsdag 5 december 2012

Tisdag.

Nu har ännu en dag passerat och det är snart dags att bädda ner sig i sängen och sova. Elsa har iaf somnat nu och sover förhoppningsvis fram tills klockan 9 i morgon :)

Idag har jag varit på magnet röntgen för mitt knä, väldigt skönt att ha det gjort! Nu måste jag dock vänta i ca en vecka på att bilderna de tagit har skickats till min läkare så han kan berätta vad det är som är fel med mitt uppsvällda onda knä. 
Efter att jag var klar där så kom John och Elsa in och mötte upp mig. Sedan åkte vi hem till Reina och gick ut på en promenad innan vi åkte vidare till Johns syster för att fortsätta bygga på lille Jacks säng. Johns pappa Hans och hans farbror Raymond kom hem från Thailand idag och kom förbi för att äta middag. Så nu har lilla Elsa träffat sin farfar för första gången! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar