onsdag 12 december 2012

Spontanbesök.

Glömde helt bort att blogga igår så tänkte passa på att göra det nu medans skruttan fortfarande sover..

Igår fick jag spontanbesök av både min fina mamma som kom förbi en snabbis på lite lunch, och från Elin som ville ha lite plugg sällskap.
Både jag och Elin fick en del gjort igår.. Hon gjorde klart sin tentamen och jag fick upp en massa jackor, skor och kläder på vinden. Lilla var dock lite grinigare än vanligt och tyckte att det verkade väldig onödigt att sova någonting på dagen..

I förrgår när vi var hos bvc så sa sköterskan att hon tyckte jag skulle börja ge mer puré mat till Elsa och även väldigt smått börja introducera lite gluten för henne och dessutom gröt.
Funderar nu lite på hur jag ska lägga upp hennes måltider efter 6 månader. Fick med mig en broschyr hem från bvc, ska läsa den och se om jag blir klokare..

Tur att Elsa än så länge iaf tycker mat är roligt :-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar