måndag 3 juni 2013

116.

I morse vaknade vi av Elsas vrål och strålande sol :-)

Efter att vi gjort oss klara för dagen så gick vi som vanligt ut på en promenad, men denna gång blev det även en sväng förbi jobbet för att träffa min chef. Nu är allt iaf fixat med jobbet tills jag börjar jobba igen den 2 september. Dock får vi se vart det blir jag börjar jobba igen.. Om de inte hittar någon omplacering itid kommer jag eventuellt börja på mitt vanliga jobb igen men med lite specialrundor för att jag inte ska behöva springa i trappor. Tycker dock att det skulle kännas orättvist mot mina kollegor.. Nu ska det bara fixas lite med försäkringskassan sen är ALLT klart.

När vi var klara så gick vi till utsiktplatsen ovanför londonviadukten och njöt av värmen och lekte en stund.
Efter det var det tid att sätta sig och plugga.. Religionen och engelskan går bra men matten har jag redan hamnat efter i så blir att boka in ett besök med min pappa,bror eller Sofie så snart som möjligt!

1 kommentar:

  1. Du får fixa barnvakt (mormor?) och sen plugga matte matte matte! Jag hjälper dig så gärna <3

    SvaraRadera