lördag 1 juni 2013

Emil.

Igår kom min bror Emil hem från Åre för att hälsa på, eller egentligen kom han hem för att hämta med sig motorcykeln upp. Eftersom jag är en sådan snäll syster så tog jag hunden och Elsa och satte mig på pendeltåget från Stockholm södra för att åka och hälsa på honom ute hos mina föräldrar. Har inte träffat Emil sedan Elsas dop, var verkligen dags för honom att komma hem för en liten stund iaf ..
Emil bjöd på lunch sen gick vi ut på en promenad i skogen med hundarna.

När kvällen närmade sig, kom John, mamma, min mormor och pappa hem och sen överraskade Tim och Carro med att komma dem med. Så blev ett gäng som åt middag här, blev grillad fläskfilé med pommes plus lite vin :-)

Idag så har jag och John varit ihop i 4 år<3 tiden har verkligen gått fort! Är så lycklig och stolt över vår fina lilla familj. Älskar dig massvis.

2 kommentarer: