torsdag 30 maj 2013

Lotti och Elin.

Vid halv 11 imorse så mötte jag och Elsa upp Lotti och hennes lilla dotter Elin utanför vår port. Vi åkte till Kungsträdgården för att strosa runt på stan i det fina vädret. Blev verkligen en heldag utomhus! Förutom en liten sväng in till teaterbaren i kulturhuset där Lotti jobbade, vi blev bjudna på varsinn latte och kollade in takterrassen innan vi begav oss ut igen.
Vi gick till ica och köpte med oss lite mat, sen gick och satte oss i berzelius parken i nån timme och hade det skönt. När vi tröttnade på att sitta där åkte vi hem till söder för att gå en promenad  med Reina. Blev ett litet stopp på det lilla cafét i vitabergsparken för att ge våra små damer lite mat, och Lotti var snäll att bjuda mig på kaffe så vi fick lite energi att gå hem till mig en liten stund innan Lotti var tvungen att åka hem.

Känns som dagen gick jätte fort och Elsa sover nu för natten och jag måste sätta mig och plugga i en timme innan de är dags att gå och lägga sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar