söndag 26 maj 2013

Mors Dag.

Klockan strax innan 8 i morse så kom Tim och Carro in och väckte mig och Elsa. Blev lite smått chockad då jag inte hade en aning om att de skulle komma. De hade tydligen planerat in en liten överraskning till min mamma och kom tidigt för att väcka henne med frukost på sängen. Mamma blev väldigt glatt överraskad.

På förmiddagen så gick jag och Elsa hem till Elsas gudmor Sofie, där hennes syster var på besök med sin dotter Agnes som är två veckor yngre än Elsa (dock betydligt större haha :P ).
De små damerna lekte en stund men var mest intresserade av andra saker runtomkring. När tjejerna började bli trötta så kom John förbi och hämtade oss och vi åkte tillbaka till min mamma där det bjöds på en helt underbart god renfilé.

Har varit en riktigt bra första mors dag :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar