lördag 25 maj 2013

Fredag, Lördag.

Igår så var jag hos läkaren på vårdcentralen för att tömma mitt knä på vätska. FY FAN vad ont det gjorde, kände verkligen hur han höll på att leta efter min knäled med en stor jäkla nål så obehagligt. Han gjorde TRE försök innan han kom rätt med nålen så han kunde börja suga ut vätskan. När de var klart så sprutade han in cortison i knät så hoppas verkligen att det blir bättre nu. Jag håller alla tummar och tår!

John var hemma från jobbet igår för att ta hand om Elsa när jag var iväg hos doktorn. Så när jag äntligen var klar så passade vi på att hitta på något tillsammans. Blev en promenad och en liten tur till Nacka Forum.
På kvällen bjöd Johns syster Jennifer över oss på lite fredagsmys. Vi åt god mat och kollade på trollkaren från Oz :)

I morse när Elsa väckte oss kände jag mig helt slut. Underbara John tog Elsa och Reina och gick ut och lekte med dem i tre timmar så jag fick ta det lugnt och vila en stund.

När jag äntligen vaknat till liv kom min mamma in till stan och vi gick ut och åt, sen åkte vi hem till Viby och gick ut med hundarna.
Har varit en jätte mysig kväll med mamma så jag, Elsa och Reina tänkte sova över här då John ändå är ute och tar några öl med Micke ikväll.

Nu ska jag fortsätta njuta av denna treliga lördagskväll :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar