onsdag 15 maj 2013

Bebis.

Ja ni.. Jag ska inte kommentera mer att Elsa sover bra om natten för de fick sitt bakslag kan man säga. Natten till idag så var jag vaken i ca 4 timmar mitt i natten och försökte få Elsa att somna om. Tror att hon och jag somnade av ren utmatning i vår säng runt klockan 4 på morgonen. Sen vaknade hon vid klockan 7 på morgonen igen och var pigg som en liten mört.. Lilla skitungen <3

Idag så har jag tvättat igen. Ännu en 14-18 tid och jag lyckades få alla lakan och handdukar tvättade. Har även sorterat bland mina kläder och varit ute på promenad i regnet. 

På kvällen när tvätten var färdig och John hade kommit hem ifrån jobbet så åkte vi hem till Carro och Adam för att träffa dem och deras lille son Leon. Han var så liiten och söt! Kan inte förstå att Elsa till och med var mindre än lille Leon när hon kom till världen. Nu är hon en jätte i jämförelse :p 
Var mycket trevligt att träffa den lilla familjen och var så mysigt att få mysa lite med lille Leon. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar