tisdag 28 maj 2013

Sollentuna.

Eftersom jag inte hade några planer idag och kände inte för att bara sitta hemma med Elsa, så ringde jag till Maria för att se om hon var upptagen. Som tur var så hade hon inga planer, ringde därefter hennes dotter Tamia som går i skolan i stan och som skulle sluta tidigt. Vi kom överens om att mötas i centralen strax innan tolv för att sedan bege oss till Sollentuna tillsammans :)

Väl framme i Sollentuna så gick vi till edsbacka krog där jag blev bjuden på supergod lunch!
Kan varmt rekommendera det stället jätte fin uteservering, bra mat och personal.
Efter att vi var mätta och glada blev det nån timmes mys i solen innan vi begav oss hem till Marias syster för lite eftermiddags fika.

Elsa har verkat tycka att dagen varit spännande, men hon har varit mycket mammigare och lite gnälligare än vanligt och haft stenkoll på om jag gick iväg någonstans. Dessutom låter det verkligen som hon har börjat säga mamma när hon bli lite ledsen :p Min söta lilla tjej.
Lillskruttan har börjat med en ny sak idag, hon har börjat att nicka och försöka säga tack när man ger henne någonting. Hoppas det är något som håller i sig, är riktigt gulligt! 

Spontana dagar är dem bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar