onsdag 15 maj 2013

Åsö Vårdcentral.

I eftermiddags så hade jag en tid hos vårdcentralen för att kolla upp mitt fortfarande jätte svullna knä. De tog fem blodprover på mig och så ska jag dit igen den 24 för att få svar på om de hittade något i blodproverna och så ska de tömma mitt knä på vätska och sedan ska de också skickas iväg på analys. Hoppas verkligen detta leder någonstans så jag äntligen får ett fungerande bra knä igen. SÅÅ jäkla trött på det här nu! 


Tog denna bild för 5 minuter sedan med mobilen så ni kan se.
Så här vackra är mina ben.. Mitt vänstra knä är REJÄLT svullet..

2 kommentarer:

  1. Alltså vad fan :S Har dem ngn aning om varför det inte blir bättre??

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej läkarn sa att han bara hade gissningar så han tänkte att han skulle ta prover på en massa saker och se om han hittar något som inte stämmer.

      Radera